Monday, November 1, 2010

Rihanna Teases 'Saturday Night Live' Skit

"Ik ben opgewonden om het uit te voeren, maar zeker enthousiast om te doen een andere digitale kort," vertelt ze nieuws van MTV.
Door Jocelyn Vena, met rapportage door Sway Calloway


Rihanna
Foto: Rachel Goldner / MTV News

Laatste december, Rihanna verscheen in een Emmy-genomineerde "Saturday Night Live" schets. Deze week, de Loud zanger zal terugkeren naar de "SNL" fase als uitvoerder van de nacht, en ze beloofde dat ze weer in een andere digitale kort gegeven worden.

"Ik ben opgewonden, natuurlijk.Wij gaat doen een [schets],"zeker, ze MTV News vertelde op donderdag. "Ik was de meeste kijken uit naar dat, want ik heb echt het laatst genoten.Ik echt genoten, zoals de hele "SNL" ervaring, dus ik opgewonden om uit te voeren ben, maar zeker enthousiast om te doen een andere digitale kort."

Voor degenen die niet vertrouwd zijn met de schets, Rihanna bezocht van de school van de Shy Ronnie (gespeeld door Andy Samberg) en zong de haak op Ronnie's rap song. Had ze af en toe om hem te vertellen, in lied, te "spreken" of "Ik neem het vanaf hier," omdat Ronnie nauwelijks boven een gefluister krijgt wanneer hij kloppen.

De video was gewoon een glimp in Rihanna's waarnemend vaardigheden, die ze zeker weer op het grote scherm in de komende "Battleship" film gegeven.Ze vertelde MTV News dat haar recente on-set ervaring heeft maakte haar een betere acteur, die ze hoopt om te pronken met zaterdag avond, live of in een pre-taped korte.

"Handelen klassen, alsmede het leren van de ervaringen van handelen en filmen zeker zal helpen, omdat die alle in die sketches handelt," zei ze."Dus, zeker, het komt handig."

Bent u op zoek naar voren te zien Rihanna's hernieuwde optreden vaardigheden op "SNL"?Laat het ons weten in de commentaren!

Verwante foto's

View the Original article
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails